trött tjej..trevlig kväll..

Ligger i sängen och är jättetrött, förstår inte varför. Spelar ingen roll hur lite
alkohol jag än dricker så sover jag dåligt!!

Men igår var iaf en trevlig kväll. Började på Glädje, afterwork med Elin, Tess, Mogge och Mikaela.
God mat och bra sällskap:) Sedan drog jag, Elin och Tess till Peach Pit för white night förfest.
Det var mindre kul så jag, Tess och Börje drog tillbaka och hem till Mikaela där kvällen avslutades
för min del:)
Tack för en trevlig kväll:)

Idag ska jag Milla och Elin gå och kolla på fotboll på södra ip, fotboll mot cancer!!
Hoppas solen kan kika fram lite då!! Senare ikväll när Tony slutat jobbet åker vi till
stugan för att gratta pappa som fyllde år igår:)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0