trötter

Idag begav mig mig till skolan vid 10. Vi gjorde klart grupparbetet inför seminarie
på torsdag, så nu är vi lediga i morrn:) Sen var det en föreläsning från 13.15-15.00,
usch jag orkade inte lyssna så jag och Milla gick efter halva!! Så tog vi en snabb sväng på stan,
Milla skulle köpa en väska:)

När jag kom hem la jag mig i soffan och kollade på skdskyttet, men ögonen gick inte
hålla öppna, somande och vaknade inte försen klockan 19... usch, jag gillar inte
att sova på dan, man mår så dåligt när man vaknar;)

Nu kollar jag på top model och skulle sen kolla på desperate housewives kl 21.. men då
har det redan gått massa avsnitt på säsong 8 som jag inte har sett, men på reklamen säger dom
säsongspemiär.. så nu är jag arg på kanal 5!! Haha!!

Imorgon är jag som sagt ledig ifrån skolan och ska ner och simma en sväng med Josefina och sedan ska
iväg och skriva nytt avtal för kontaktperson!!
Det står att det ska snöa i morrn, men det vill vi ju inte!!!!

Pusshaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0