Mycket har hänt

Oj här hade vi inte varit så aktiva visst:) har haft mycket annat för mig!!

Nu är första året på Högskolan klart, om det inte blir kompletteringar på sista tentorna, vilket
finns ganka stor risk för. Känns sjukt att det gått 1 år redan, känns som nyss man stod där och
var nervös första dagen! Men tiden går fort:) Nu blir det skönt med ett sommarbreak från pluggandet:)

Har även gått introduktion på nya jobbet, det kändes bra och kan nog bli en bra sommar hoppas jag:)
Så jobbar man långa pass så jag kommer hinna vara lite ledig iaf så man kan hitta på massa roliga saker
också:)

Tagit årets 3 första dopp lyckats bränna sig har man också gjort, nu är vi tillbaka på jacka väder igen!!
Men om drygt 1 vecka åker vi till Korfu och då får man passa på att bada massa massa:)
Ååå älskar sommaren:)

Igår tog min älskade syster examen ifrån socionomprogrammet:) Blev en heldag i Örebro med shopping, roscermoni, fika och mat:) Syster hade varit en utav dom som fixat alla förberedelser inför ceremonin och var även den som i största delen höll i den med tal och presentationer, hon är så duktig så :)

Nu visar sig solen ute så får väl bli en sväng någonstans. Ska köpa en present så vi ska på dop imorgon! Sedan får vi se vad som händer senare ikväll:)

Det var en kort uppdatering från en lång tid som gått sedan sist.. Men bättre än inget:)

Pusshaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0