Innebandy och badtunna

Hallå!
Igårkväll var det som sagt badtunnekväll!! Började med att äta jättegod mat:)
Sedan blev det ner i badtunnan några timmar och bara njuta:) Det var sååå gött:)
Men tillslut blev det lite för varmt så jag och Elin fick gå upp!
In och kolla igenom låtarna från melodifestivalen och äta underbar cheescake som
Elin hade gjort:) Älskar cheescake!!
När tony somnade i Lotta och Tomas soffa så förstod jag att det var dax att bege sig hemåt! :p










Idag har jag varit iväg i tidan och spelat innebandy! Dom har börjat med ett tjejlag lite på
skoj där så kände direkt att det var dax att ta tag i det jag tänk länge att jag vill göra, spela innebandy!
Har ju kollat så mycket på brorsans matcher nu och man blir så sugen på att spela själv då!
Det var jättekul, vi var bara 6 st men kommer förhoppningsvis dyka upp fler framöver:)
Så det är vad jag ska ägna mina söndagar åt framöver!!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0