en sån där kurs man inte vill läsa..

Usch denna kursen är hemsk, känns som den blir värre och värre..
idag började delkurs 2 och ytterligare 5
sega veckor börjar.. När man klarat sig igenom delkurs 1 och börjat andats
ut så fortsätter det om möjligt med en
ännu värre delkurs.. Jaja 5 veckor går väl fort och då är det förhoppningsvis vår också:)
När det blir vår blir allting lättare och man blir gladare:)

Var i skolan från 10-15 idag, hade 2 föreläsningar. usch minns inte ens vad hon sa, så tråkigt!
Efter skolan var jag ivägpå ett spinningpass!!
Sen var jag och Tony iväg och tog tredje vaccinationssprutan mot hepatit B, har glömt ta den innan.
Var så tråkigt att gå till vaccinationscentralen, andra gånger man har gått dit har man gjort det för
att man ska resa bort, nu gick man dit och det enda man hade framför sig var en 5 veckor lång
metodkurs!!! Jag som vill till Thailand :p

Sitter nu och kollar på big brother och tony sitter och leker med sin telefon!! I morrn tänkte jag dra ner
och se vad 3 kan erbjuda mig om jag vill förlänga mitt abonnemang!

Pusshaaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0