Sista kvallen i Lamai

Hej!
Nu har vi precis varit och atit tre ratters middag som ett avslut pa en underbar semester.
Vi har tilbringat de sista dagarna i Lamai pa koh samui.
Det har varit riktigt bra har, dock lite for stora vagor de 2 forsta dagarna. Man kunde inte bada, for sa fort man gick i sa kom en stor vag och slangde ivag en och man sogs under vattnet och drogs mot botten. Det resulterade i 5 kilo sand i badkladerna och harbotten sa fick racka med ett dopp:)
Igar och idag har det dock varit battre. Igar akte vi till namunags safari park och red elefant, kollade pa och badade i ett vattenfall och kollade pa lite olika djur uppvisningar. Det var en riktigt kul upplevelse:)

Jaa vi ville mest bara saga att vi har det och har haft det helt underbart. Men i morgon kl 18.00 sa kommer dom och hamtar oss pa hotellet och kor oss till koh samuis flyplats. Sedan borjar den langa hemresa och pa tisdag morgon kl 8 svensk tid landar vi i Sverige igen!!

Jag alskar dig Tony, den har resan ar den basta nagonsin. Vi har haft det sa underbart kul och harligt. Vi har upplevt massa saker som jag dromt om. Att jag fick gora den har resan med dig gjorde den sa mycket battre!
Tillsammans ar vi oslagbara!

Tack for oss, vi ses i sverige snart:)

Pusshaaaj

Kommentarer
Postat av: Elin

Låter som ett bra avslut på er resa :)

Nu längtar jag efter att få träffa er, se på kort och höra om er resa och allt som ni har upplevt!

<3

2010-03-21 @ 20:08:55
URL: http://notthatkindofgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0