Helg känns bra i magen

Känns mycket bra med helg nu!
Är så fruktansvärt tråkigt på jobbet så nu ska jag njuta av 2 dagars ledighet!

I morgon väntas utgång, då hoppas vi på okej väder också! Vi köpte en ny smak till vattenpipan
förut också, cola. Får prova den sen, smakar den bra blir det nog liten sån i morrn också!

Jag är så sugen på att börja skriva igen. Tycker det är så roligt, men har varit så oinspirerad sedan jag
slutade gymnasiet. Jag har så svårt att komma på vad jag ska skria om men när jag väl gör detta
så bara orden flyger ur mig. Men jag behöver inspiration? HJÄLP!
Vill iaf skriva nån typ av berättelse om och för ungdomar, nått liknande min bok jag skrev på gymnasiet.
Men jag hittar inte en handling, det är helt lätt. Tror jag ska krypa ner i soffan med datorn i knät och
försöka spåna ideér. För när jag väl är igång så kommer jag inte kunna sluta:)

Om exakt 1 vecka är det midsommar, vad händer gott folk?
Jag vill vara vid vattnet så man kan bada, jag vill äta god mat, jag vill klä en midsommarstång
och jag vill känna att jag är borta, det ska kännas att det är midsommar, annars kan det liksom kvitta!!
Vi får helt enkelt se vad som händer!

Det var allt för den här gången, tack för att jag fick komma:) Tack för att ni kom:)

Pusshaaaaj



Kommentarer
Postat av: Elin

Det spelar ingen roll vad du skriver, det är intressant att läsa det ändå eftersom du är duktig på att skriva och det vet du :) Midsommar löser sig, vi måste bara sätta oss ner och bestämma. Tänk positivt och som sagt, det blir vad vi gör det till :) Jag tror att vi kan ha kul vart vi än är :) Puss <3

2010-06-18 @ 19:32:59
URL: http://notthatkindofgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0