Speciellt...

Hejsan!
Sitter här och är lite halvtrött och Tony sitter bredvid och drömmer!!
Har nyss kommit hem ifrån stan, har bowlat med Stina, Martin och Liza.
Jag var grym som vanligt:P eller ja jag kom iaf två i båda serierna! Slog älskling i första, känn på den:)

Förut idag var jag, Tony och Emil och handla mat, dricka och chips till morgondagen:)
Kommer bli najs, kommer bli ont om sittplatser här bara:P
Och innan det så vill Tony lägga till att vi var på Thai house och käka lunchbuffé!!

Vissa människor är lite speciella av sig kan man ju säga, jaja jag och Tony är ganska speciella vi också,
fast på ett bra sätt då! Jag, Elin och Ida är också ganska speciella, fast på ett bra sätt där också! Men sen finns
det ju dom (nämner inga namn) som är speciella på ett speciellt sätt (betyder att det inte det finns något bra i det).
Jaja jag vet inte vad jag skulle komma fram till, kanske bara ville säga att vissa människor är dumma i huvudet helt enkelt!!Det är också jätteroligt att det finna vädret jag blogga om sist försvann på en dag, nu är det snööööö och skiiiit igen!!
Men snart kommer nog våren hoppas vi!

Tack för mig, hörs en annan dag!

/Josefine Elofsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0