Sol

Soligt väder har det varit idag också, det gillar vi:)

Igår var jag med Elin och Ida. Elin kom till mig efter hon hade slutat jobbet så satt vi och tjöta lite.
Sen åkte vi ner till stan och mötte Ida vid hennes buss. Så kollade vi lite snabbt på stan, elelr ja Gina Tricot snarare
och sedan vidare till rådhuscafét för att flöta lite!!!

Sen åkte vi hem hit och avslutade dagen här:)

Idag fick jag ett sms utav en rastlös Ida. Så jag tog bilen och åkte hem till henne och så skule vi gå
en lång promenad i det härliga vädret. Men det blev inte så mycket utav den lååånga promenaden,
men blev en kort iaf:)
Sen har vi mest suttit och tjötat massa skit:)

Nu sitter jag hemma, jag och älskling ska spela spel nu:)
Han är nämligen sjuk. Igår låg han i sängen hela dagen, han var inte kontaktbar.
Nu kan man iaf prata med honom:)

Jaja jag har namnsdag idag också förresten:) Grattis till mig!!

Ha det bra så hörs vi!

/Josefine Elofsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0