Lördag

Lördag idag, en helt vanlig lördag!
Vi vaknade och tittade ut och blev glada, för det var soool:)
Vi åkte sedan ner till willys och köpte dricka och vidare till grahns för att köpa godis:)
Sen åkte vi till Stina och hämtade min video så jag kunde kolla på gamla filmer.
Det är så kul att kolla på sånt.
Jag tittade på min, elins, mjovas, maddes och filips fantasyfilm ifrån kavelbro, så grymma var vi!
hehe nee men det är väldigt kul att ha kvar.
Sen kollade jag på när jag, Ida, sanna och andrea bakar tårta till therese när hon fyller år, så jävla
kul är det, helt ovärd men rolig film:)

Sen tog vi en promenad i det fina vädret. Hade med oss smörgåsar och dricka och satte oss ute och käka det, så mysigt så!

Nu på kvällen har vi mest tagit det lugnt. Lagat god mat, bakat äpplepaj och tittat på robinson!!

HAr varit en helt vanlig lördag som sagt, är alltid så bäst med min lilla Tony!

Snart blir det egypten, usch vad skönt det ska bli!

Ha det bäst!

/Josefine Elofsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0