Helg

Nu har en hel helg gått igen..

I fredags så var jag i falköping och hälsade på farmor.
Vi åt mat, fikade och gick på stan en sväng. Jag fick en tröja utav farmor:) Den är lila och fin:)
Sen åkte jag hem till min älskling. Han hade beslutsångest och kunde inte bestämma vad han skulle göra på kvällen så jag blev lite trött på honom:P Men tillslut hamnade vi på benidorm och käka och sedan en sväng till emil och pontus.

I Lördags så städade vi lite granna! Sedan på kvällen skulle älskling bowla och supa och mamma skulle komma till mig.
Vi lagade mat som vi åt när pappa och jocke kom från en innebandymatch. Så dök Elin pelin upp bara sådär:)
Sen åkte mamma, pappa och jocke och jag och elin satt i soffan och snackade skit!

Idag har jag haft ont i huvudet hela dagen, usch fy blä. Hoppas att det går över tills i morgon iaf för då ska jag och mamma åka till örebro.
Nu har vi nyss kommit hem, har varit hos Tonys föräldrar och ätit mat.
Påvägen hem stannade vi på sigges och älskling som inte gilar godis köpte nästan ett kilo lösgodis som han ska proppa i sig:P han är rolig ibland!

Jaja nu börjar gossip girl och det vill man ju inte missa direkt:)
TAck för mig!

Jag älskar Tony<3

/Josefine Elofsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0