En heldag i Örebro

Idag begav sig jag och mamma till Örebro. Vi skulle gå på stan och hälsa på syrran.
Först åkte vi ut till Ikea där det blev lite småsaker köpt, skulle inte ha nått speciellt så blev inget långvarig Ikea besök. Sedan åkte vi vidare till Marieberg för att kolla i affärer och äta.
Jag och syrran fick varsitt par skor av mamma, tack!
Ja vi gick runt där, men jag fick ont i fötterna av allt gående:P
Sedan åkte jag och mamma in till själva stan för syrran skulle på nått möte. Jag och mamma kollade i affärer och gick och fikade, en fet banan bakelse fick det bli!!:)

När syrran kom tillbaka så åkte vi ut till lager 157 där vi alla tre skulle köpa likadana tröjor, det hela slutade med att vi gick därifrån utan att köpa nått:P

Innan vi åkte hem åkte vi hem till syrran så att jag fick se hur hon bodde! Fast hon ska ju snart flytta igen så..

Sen blev det en bilresa hem och lite mat på burger king, mums:)

Jaja det var vad som hänt i dag.
Nu är jag sjukt trött och ska lägga mig framför tv:n, finns en ganska stor risk att jag somnar gaska så fort!!

Ha de bra

/Josefine Elofsson

Kommentarer
Postat av: Elin

Låter som en bra dag :) med mycket maat och mycket affärer :P Sov gott! Puss<3

2009-03-30 @ 22:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0