Dagarna rullar...



Helt otroligt att vi redan är i mitten utav mars 2009.
Jag minns så väl när vi skålade in till år 2000, det känns som igår.
Det var då man dansade och sjöng vilt till millenium 2 med Markoolio, sköt raketer och var liten.
Ibland vill jag vara så liten igen, man var alltid lycklig.

Men nu är det iaf år 2009 och jag fyller 20 om lite mer än 2 månader. Vart har åren tagit vägen?


Man blir iaf glad när man tittar ut, nu känns det som att våren är påväg.
Längtar tills man kan gå i klänning och flip flop, åka och bada,
göra ett försök till att bli brun, spela minigolf och äta glass:)

Så funderar jag på vart man kan åka i sommar?
Ida har iaf bestämt att hon, jag och Elin ska åka på en liten mini roadtrip när
det blir lite bättre väder. Det tycker jag lät som en bra idé, en tjej roadtrip som
kan bära av vart som helst:)
Det låter väl bra för dig också Elin?:)

Sen ska jag såklart åka någonstans med min Tony.
Vi ska ju snart åka till egypten men vi måste också åka bort i sommar, bara några dagar och ha det bäst!

Nee usch nu blev jag riktigt sugen på att ta cykeln eller bilen och åka och bada, men får nog
vänta med det ett tag till.

På lördag är det iaf final i melodifestivalen. Då blir det att kolla på det och äta mat här tillsammans
med trevligt folk:)
Och innan det på lördag ska vi på kalas till brorsan som fyllde 17 igår!
Grattis igen:)





"Låt henne inte dricka, om hon ändå gör det använd brandmansgreppet"
"Var beredd på att hamna i fängelse"
"Vänta dig ingen hjälp från hennes pappa"
"Vad du än tror ska hända sen så har du fel"
"Om hon har ont i fötterna, byt skor med henne"
"Lär dig att säga följande fras om och om igen för dig själv: - Allt är en del av hennes charm"
"På er 33 dag tillsammans, ge henne en enda ros, ge den till henne när hon spelat piano"
"Om hon säger att hon ska döda dig, anta inte att det är en metafor"
"Hon tycker om att skriva, uppmuntra henne"
"Din tid med henne blir den lyckligaste tiden i ditt liv, njut av varje sekund"



ENORMT:)

/ Josefine Elofsson

Kommentarer
Postat av: Elin

Oh ja, jag är på en roadtrip! vart som helst och överallt! :D Du åker ju SNART till Egypten din jävel! Puss<3

2009-03-12 @ 22:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0