vad ska jag skriva för att du ska bli berörd

Hejsan!
Kanske dax för en liten uppdatering igen!

Har precis klivit in genom dörren efter en arbetsdag. Blev väckt av
Vanja ikl 6.00 i morse. När jag skulle åka var hela bilen täckt av snö och ett tjockt is lager.
Bildörren satt fast så jag fick inte upp den, Tony fick hjälpa mig:)
Usch, underbara morgon!!!

Nu är jag iaf hemma och ikväll blir det bowling med vanliga gänget:) najz kommer det bli!!

I morgon fyller mamma 45 år, GRATTIS:) Då ska jag, tony, Mamma, Pappa, mormor och morfar
till rivieran och käka och sen blir det lite fika hemma hos oss:) Kommer bli mys!!

Sen vet jag inte vad som händer mer i helgen, kanske ska hitta på nått på lördag allihopa?
Vi är ju grymmaste singstar gänget iaf, fast man har fan ont i huvudet och öronen efter
vi spelat singstar och med andra ord:P alla är galna:)

Nu ska jag sätta mig och kolla på gårdagens paradise hotel som jag missade
och äta min lunch som inte blev uppäten på jobbet, muuums:)

Ska försöka uppdatera lite oftare!!

Pusshaaaj

Kommentarer
Postat av: Elin

Jaa vi är bästa singstargänget ;D Fast det blev inte så myket singstar igår ändå. När vi var hemma hos Ida sjung vi singstar hela kvällen ju :)

Puss <3

2009-12-19 @ 13:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0