Melissa Horn och förlovningsdag:)

Hej hej!
Nu sitter jag här och taggar iför Melissa Hirn ikväll:) wiiiihoooooo!! Jag och syrran
åker ner med bil till Göteborg vid halv tre så hinner vi säkert kika lite på stan eller nått innan.
Sen kl 20.00 är det dax MELISSA HOOORN:) Min älsklng var så snäll och överraskade mig med
att köpa biljtter dit!! Ska bli sååå kul:)

Igår hade vi förlovningsdag, förlovade i 1 år redan, tiden går fort när man har det bra:)
Vi var på benidorm och käkade lite mat först och sedan var vi på bio och kollade på
Luftslottet som sprängdes, den var riktigt bra, bättre än tvåan var den och hmm ja den var
nog nästan bättre än ettan också, så kan varmt rekomendera att se den om man sett de första filmerna.
Om man inte gjort det så kolla på dom först och sen denna, för dom är bra:)


Jaa annars händer det inte så mycket, ska jobba i morrn igen, hon ringde förut!
Jobbade ju inte på hela förra veckan så är gött att det blir nått nu iaf!

Nu ska jag lyssna på Melissa Horn och tagga, ikväll är kvällen:)

Pusshaaaaj

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas att kvällen och Melissa Horn är bra! :)

Du får kolla på dom första filmerna med mig då!

Puss <3

2009-12-07 @ 18:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0