Fredag, helg!

Nu är det helg igen, tiden går så himla fort. Det var nyss jul, nyss sommar och nyss julen innan det osv.
Men det är bara försöka njuta av tiden och göra någontong vettigt utav varje dag (vilket jag inte gör) :P

När man var liten kändes det som att tiden gick mycket långsammare.
Ett sommarlov kändes som en evighet, medan somrarna nu förtiden bara springer iväg.
Julafton var en utav de bästa dagarna på året och den tog aldrig slut.
Men det är bara en dag och en dag går så himla fort nu förtuden.


Ikväll blir det bowling med älskling, Elin och Emil, sen får vi se vad som händer:)



Jag längtar till Egypten.
Tänk att bara sitta där i en solstol, med en parapludrink i handen och njuta utav livet tillsammans med min älskling:)




Jag längtar också tillbaka till skolan. Det kanske inte var det roligaste man kunde göra, men det var en sådan trygghet. Man kunde vakna på morgonen och bara känna hur man inte ville gå till skolan idag, men man gick dit. Man hade ju sina kompisar där som det var så underabart att få träffa varje dag. Man gjorde någonting vettigt utav dagarna och det var en tryghet att ha skolan. Det var iaf bättre än det som är nu.
Nu vet jag inte vad jag vill göra med mitt liv.

Jag vill börja plugga, men vet inte vad.
Jag vill resa, men behöver pengar.
Jag behöver ett jobb så att jag får pengar. MEN VILL BARA GÅ I SKOLAN!

Men jag vill samtidigt bli vuxen. Jobba, köpa hus, skaffa barn, ha kul, ut och resa:)

Nu är det bara försöka göra någonting bra utav tiden.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva och nu måste jag springa och kolla maten så hinner inte skriva mer iaf:P
Men skriver snart igen!
Ha det bra sålänge!

/Josefine Elofsson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0