Bebis

Heeej!
var som sagt på stan med mamma förut och fixade en iphone till henne! Nu ska hon bara
lära sig hur den fungerar också!
Lunch på orient palace är aldrig fel heller:) Sedan blev det en sväng till maxi också!

På eftermiddagen blev det att åka till Stina (Tonys syster) och kolla in den inte ens 1 dygn gamla Lilly!
Gud vad söt hon var, så himla liten! Grattis till Stina!

Snart ska jag iväg ner till arenan ska vara med och spela lite innebandy med ett korplag! Får se hur det går
och om jag vågar vara med, har tränat 1 gång :p Kan ju hoppas att dom är så många spelare att jag
inte behövs! Haha då kan jag sitta bredvid och kolla ist! Kan ju knappt reglerna:p





Present till Lilly



Tony, Lova och Lilly!
Tony, Lova och Lilly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0