trött i både huvud och kropp

Tjoho!
Denna dagen har gått åt till tentaplugg (nästan iaf) :p
Åkte hem till Milla och skulle försöka få klart våra tentor!
Det blev både spökhistorier, (Milla bor i ett spökhus:p)
Mario Kart, massa prat och ja lite plugg blev det allt också :)
Det är bra när man kan göra pluggandet lite roligare:)

Sedan blev det hem, äta mat som Tony hade lagat, skjutsa iväg Tony och några
kompisar till norrmalm, dom skulle ha pokerkväll! Hem och byta om, iväg till gymmet.
Träffade både Nicolina och Elina på gymmet så blev lite intervaller på löpbandet och
lite styrka! Nu har jag landat i min onepiece i soffan och är jättetrött i både kroppen och huvudet.
Tentan känns inte alls bra, men jag orkar inte. Det är svårt att skriva någonting som
man inte förstår!
Nu stannar jag här resten av kvällen!
I morgon vill jag gärna vakna upp till solsken:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0