tenta?

Hej!
Nu är det tentavecka, usch våran hemtenta är jättekonstig, förstår inte vad man ska skriva.
Satt i skolan med Elin, Tess, Mia och Börje igår och försökte bli lite klokare, men känner mig
lika förvirrad fortfarande. Det blir heller inte bättre av att läraren skickar massa förvirrande mail!
Haha det löser sig väl, räknar med en go komplettering på denna tentan redan innan jag skrivit
klart den!! Ska antagligen träffa Milla i morrn och se om våra hjärnor kan få fram något klokt
tillsammans!! :p

Vad händer i övrigt? Ja inte alls mycket för tillfället. Igår var vi barnvakt ett par timmar åt sötaste
tjejerna, Lova var lugn för en gång skull och vi tittade på massa film, Lilly sov mest :p
Efter det var det ett spinningpass på gymmet som gällde, usch vad jobbigt det var igår, benen var
jättesega. Kanske beror på att jag har varit sjuk och så var jag och Tony och sprang en runda runt karstorp i måndags också! Egentligen skulle jag ta det lugnt med mina fötter för dom gör så ont, det går
inte över. Gav mig ändå på att spela innebandy i söndags och det funkade, men efteråt kunde jag knappt
gå igen... usch!

Nu behöver jag ta en kik på tentan igen och få lite skrivit, för om en stund ska jag träffa Josefina.
Vi ska nog upp på berget och ta en promenad, är ju så fint väder:)

Ikväll är det teater som gäller, ska gå och se "Nu är det klippt", det ska bli mysigt, gillar teater!







Kommentarer
Postat av: Elin

Vad kul med teater! :) Var den bra? Hoppas det känns bättre med din hemtenta! Saknar dig <3 Puss

2012-03-22 @ 20:08:28
Postat av: Josefine

jadå den var bra:)Jag saknar dig också <3<3 massa massa massa!!!

2012-03-22 @ 20:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0