Hemtenta

Hej!
Nu var det fredag igen, veckorna går fort.. Just nu är det bra
att dem gör det, vill abra att denna kursen ska ta slut, det börjar närma
sig nu.. Idag kom vår hemtenta ut, den ska vara inlämnad nästa
fredag, sen kan man släppa denna kursen!! Fast inte helt, för vi ska komplettera
vår grupptenta, usch.. Men en sak sa läraren till oss att skriva och nu när hon
rättat har hon skrivit att det är fel och ska kompletteras :s tänker ju inte
komplettera nått som vi frågat läreren om och fått godkändt från början!!

Jag hatar att vara förkyld, nu har jag mest hosta och det är så jobbigt, försvinn!
Skadade ju foten på förra innebandyträninngen jag var med på för snart 2 veckor
sedan och den blir aldrig bra. Gör så ont när jag går, får halta fram för att det inte
ska göra så ont. Har inte kunnat träna på hela veckan pågrund av foten och förkylningen.
Jag blir rastlös!!!

Helgen blir en lugn jobb och plugg helg för vår del!! Jag ska försöka komma så långt som
möjligt med tentan i morrn när Tony jobbar. Ska själv jobba mina 4 timmar i morrn också!!

Ha en bra helg där ute!

Pusshaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0