Fredagkväll med bio

Hej!
Vi har varit och hälsat på Stina, Lova och Lilly, älskar dom små ungarna, världens goaste:)
Sen var vi och käka pizza och min pizza var äcklig, brukar alltid vara så goda där, men inte idag!
Nu tänker jag inte köpa pizza där på länge..
Ikväll blir det bio, 18.30 ska vi gå på Nobels testamente!! Äta popcorn och kolla på en
förhoppningsvis bra film:)

I morgon blir det kanske en till sväng till lilla Lilly, så ska jag till stöpen och kika innebandy!
Sen på kvällen är det melodifestivalen dom gäller..

Våran säng har gått sönder 2 gånger, andra gången låg tony i, så han ramlade ner! Haha stackarna!
Men nu är han duktig och sitter ,och försöker laga den, jag vill inte behöva köpa en ny!! Man har bara
kunnat sova en i sängen de senaste nätterna för ena sidan har legat halv på sne, så en av oss har fått sova i soffan Hoppas den går att sova i den nu när Tony har fixat lite med den :)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0