Veckan som gått

Hej!
Denna veckan har jag varit ledig från både studier och jobb!!
Så jag tänkte att det skulle vara så skönt att vara hemma och slöa och göra ingenting hela veckan..
Efter måndag och tisdag fick jag nog så i onsdags var vädret lite bättre och jag gav mig ut till
Mullsjön! En heldag därute med mat, fika, mormor och morfar på besök, en båttur och
lite solande emellanåt när solen tittade fram:)
Påväg hem blev det en sväng förbi Angelica, äta glass och tjöta skit på deras altan! Dom har köpt hus, usch vad avundsjuk jag är:)

I torsdags blev det lunch på stan med Ida som har kommit tillbaka till Skövde över sommaren:)
Så kul att ses, blir ju inte så ofta när man bor på olika orter! Senare blev det hälsa på Lova och Lilly, ville ju träffa dessa underbara ungar en gång till innan vi åker till Grekland:)

Igår skulle vi ha lite avslutning med innebandyn hemma hos Catrine. Vi blev bara 4 st tillslut men vi hade det riktigt trevligt:) Grill, dricka, tjöt och singstar:) En kanonkväll:)
Så idag är man lite seg efter att Catrine tagit fram både starksprit och shots:)
Men nu är det dags att börja tvätta så man har rena kläder till Grekland:)
På tisdag bär det av! Wiiiiie:)

Hoppas alla haft, har och får en trevlig helg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0