Lite sådär

Hej på er!
I morsen gick jag upp och tog mig till jobbet, fick ett leende på läpparna då solen bländade mig
och himlen var klarblå:) Kändes som vår, för idag iaf! Dock blåser det massa vilket förstör det fina vädret
och gör det lite kallt ist!!

Nu har vi varit på systemet och handlat lite inför kvällen, köttgrytan står och puttrar på spisen och den
ska avnjutas om några timmar:)

Ikväll blir det bada badtunna hos Emils föräldrar med Emil och Elin:) Ska bli så gött, äta lite mat, bada tunna
och snacka massa skit:) Lääängtar till ikväll:)

Igår var det afterwork med klasskompisar planerat.. dock var det fullt överallt på alla afterwork ställen, så blev
att käka på rivieran och sedan hem till Börje och spela spel:) Det var en lyckad kväll:)






Där vill jag befinna mig nu :)

pusshaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0