Hemma torsdag!!

Tjoho!
Lämnat in vår grupptenta och med det tagit ledigt från skolan tills på måndag.. skönt!
Då börjar delkurs 2 av denna kursen vi läser nu, kan inte påstå att jag ser fram emot den.. usch, det kommer inte bli några roliga 5 veckor!!

Idag är jag alltså hemma, Tony är på jobbet så är ensam, tråkigt!! Vill att han ska vara hemma hela tiden:)
Men jag håller på och är duktig och tvättar, ska ner till tvättstugan strax! Så ska jag baka dumlekakor tills Tony kommer hem!
Spelade precis MarioKart mot Milla, jag var bättre än jag trodde! Vi var på samma nivå, så det var ett kul motstånd :)
Ikväll blir det spinning.. älskar att gå på det, man ger verkligen allt och känner sig så duktig när man går därifrån!

I morgon planerade jag in jobb på lediga dagen, jag vill ha pengar! Inte kul att vara student och leva på ett litet litet mini bidrag.. men det får gå, allt för att slippa lån! Så då är det skönt att jobba nån dag ibland! Jobbar även några timmar varje helg och tjänar lite pengar!

Kila ner till tvättstugan nu!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0