Dag 3 pa Kata Beach

Hej!
Nu befinner vi oss pa ett internet cafe inne i Kata stad.
Det ar hur varmt som helst ute och idag har knappt ett moln visat sig pa himlen!

Vi bor pa ett litet hotell pa kata beach fast jag skulle mer kalla det vandrarhem. Det ar helt okej forutom att vi inte har nan madrass i sangen, men det funkade fint att sova iaf!

Igar tog vi det mest lugnt pa stranden och vid en pool som tillhorde vart andra hotell vi bodde pa.
Senare at vi mat pa en trevlig restaurang med live musik utav en thailandsk kille som sjung och spela gitarr!
Vi hann ocksa med lite shopping, men forsaljarna tjatar sa man blir tokig.

Jag bestamde mig aven for att prova en thai massage. Det var det konstigaste jag gjort, kandes mer som dolda kameran! En rolig upplevelse, men inget jag gor om!! Tradionell massage far det bli nasta gang i sa fall!!

Idag tog vi en longtailboat till Freedom Beach! Dar var det underbart vackert och mer an vart ett besok! Vi forsokte fa in lite bilder pa datorn, men det ville inte funka, far prova en annan dag!
Nu har vi precis kakat efter en runda minigolf pa en dinousarie minigolfbana! Nu blir det att utforska Kata stad lite mer och sedan far vi se hur kvallen slutar!

Hoppas allt ar bra hemma i sverige, vi mar toppen och vi upptaderar snart igen!!

Pusshaaaj 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0