så var den snart här igen

Då var snart midsommar här igen då... tiden går fort!!
Satt här om dagen och tänkte igenom vad jag gjort de senaste åren på midsommar!
Så nu ska jag lägga upp lite bilder från de tre senatse midsommrarna för det är dom jag
har kvar bilder ifrån!!


Midsomar 2005 " om det kommer en man och frågar efter en gul båt, kan ni säga att den har åkt hem då"

Midsommar 2006 " Bitch och biiiiiaaatch:)


Midsommar 2007






Midsommar 2008




Midsommar 2009




I år hoppas vi på bra väder och att bara ha en mysig helg med dom bästa:)


Hehe det var lite midsommar uppdatering det, i brist på annat att göra.. men nu ska jag ut i soooolen:)

Pusshaaaj

Kommentarer
Postat av: Elin

Nu är årets midsommar över och det blev mysigt, precis som jag hade tänkt mig :)

Vädret var med oss i år, underbart!

Du är också underbar <3

2010-06-27 @ 22:54:54
URL: http://notthatkindofgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0