Välkommen till min nya blogg!

Hej Hej!
Nu ska jag försöka mig på att skriva lite om vad som händer i mitt liv :P
Just nu är det inte allt för mycket, jag är bara tacksam att få dela min tid tillsammans med mina underbara vänner och den absolt bästa pojkvän man kan ha:)

Ska försöka att upptadera bloggen då och då!!

Jag kan börja det hela med att berätta vilken trevlig helg det har varit:)
I fredags så var jag, Elin och Ida på benidorm och käka mat, riktigt got och trevligt sällskaps.
Sen åkte vi hem hit och efetr ett tag gicvk vi ner till Kurre och spelade lite Wii och Rockband:)

Igår så blev det melodifestivalen med älskling, Elin och Emil! Swedan spelade vi Idol spelet och det hela slutade ute på krogen!
En mycket rolig och uppskattad kväll!!!

Idag är en riktig slöar dag! Det är det söndagar är till för!

Elin har precis åkt hem!! Måste träffa henne snart igen, hon är rolig min Elin!!:)

Nu ska jag slänga mig i soffan och sova :P

Jag älskar dig Tony

/ Josefine Elofsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0