Kan någon säga mig varför?

Hur kunde jag ha missat dig förut!!

Hej hej!
Idag är det fredag och det betyder att det är helg!
Idag har jag och Tony varit och shoppat lite.
Jag fick ett linne och en t-shirt utav honom, han är bäst!
Själv köpte han en skjorta:)

Sen blev det världens snabbaste fika innan vi kom på att parkeringstiden gick ut så vi var tvugna att springa dit!

Innan det så skulle jag till arbetsförmedlingen för att fråga om saker, men som vanligt så får man inget svar, ingen utav dom vet någonting. Shit vad sur jag blev, hur många gånger ska man behöva fråga samma sak innan dom fattar.

Annars har det varit en lugn dag och kväll!
Har varit hemma och kolat på tv och nu blir det väl nån film skulle jag tro!

Sen vet jag inte vad som händer mer i helgen. Kanske blir bio, män som hatar kvinnor..

Jaja nu var det slut på ord!

/Josefine Elofsson

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag och mamma var och såg den igår:) Den var bra:)

2009-03-21 @ 16:05:21
Postat av: Ida

Puss o kram

2009-03-21 @ 16:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0