det är så jag säger det

Hejsan hoppsan!
Veckan har varit lugn.
Älskling har varit sjuk i början av veckan, men nu är han frisk igen och jag klarade mig ifrån att bli smittad som tur är!
Så blir jag sur på sommarland.

Nyss var jag ute och sprang en sväng, riktigt gött, fast jävligt jobbigt:P Var totalt slut efteråt. Kommer få ont i vaderna nu säkert bara för att jag sprang på asfalt. men men, risker man får ta:P
Har varit riktigt duktig med träningen den här veckan. Cyklat på träningscykeln och gjort styrketräning. Nu ska jag bara fortsätta såhär också, man blir så mycket piggare så:)

I morgon blir det en sväng till farmor i falköping, så får jag mat där. Mums, har längtat som fan efter att få mat lagad till mig, är trött på att laga mat varje dag!
Jag vill ha mammas hemlagade mat nu!!!
fast just nu lagar älskling pastasås till mig:) Han är duktig!!!

Jaja nu ska jag äta:)

Ha det bra!

/Josefine Elofsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0