ta tag i de

Hej!
Tänkte att jag kanske skulle ta tag i det här med bloggandet igen!
Jag tycker ju om att skriva och det är ett perfekt sätt att få skriva av sig lite!

Just nu sitter jag hemma hos Ida med Elin och Kira:) Ida, Tony och Emil är och handlar,
blir tacos ikväll, muuumsigt!!

Elin har en söt rosett i håret, hon är fin:)

I går bowlade vi med mamma och pappa, gick hyffsat första serien, innan morsan började strika:)
Sen gick vi hem och lagade mat och kollade på Idol, mycket dåligt att Tove åkte ut, men sånt är livet:)

Nu väntar vi på att segisarna ska komma hem med maten och laga mat åt oss så vi kan bli feta:)
Sen blir det att sjunga singstar, vi lånade Pontus spel, fast vi glömde fråga om vi fick:P

jaja nu får vi se om jag lyckas komma igång med bloggandet igen!

NU KOM DOM! MAAAAAAAAAAAAAAAAAT:)

Pusshaaaaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0