Julen var här

Jaa nu är julen över, nu är det bara nyår kvar, sen börjar vi på nytt:)
Julen har varit bra, äntligen en vit jul för en gång skull!!
Julafton firades först hemma hos mamma och pappa i tidan och sen hos Christer och Gunilla i hentorp...
Vi fick massa bra saker bla en jätte snygg tavla, presentkort, biokort, jag fick kläder, en klocka,
spelet med vilda gester som ska invigas på hyår och massa mer saker:)

På juldagen var vi bara hemma och tog det lugnt, passade på att göra årets första pulkaåk,
så roligt är det:)

På annandagen firade vi jul hos mormor och morfar i Hjor med småkusinerna.
Och igår var vi hos farmor i falköping och åt mat:)
Har haft fullt upp med andra ord!!

Så igår på kvällen åkte vi pulka jag, tony, emil och pontus, haha så kul är det:) Emil gjorde snyggaste
vurpan iaf, stackaren kunde inte röra armen idag:P
Får lätt göras om, tänkte man kanske kunde åka på onsdag allihopa så kan vi passa på att
handla till nyår också?

Usch är så trött, har jobbat idag och kunde inte sova i natt så är helt slut... Ska jobba i morgon
och på onsdag också så ska försöka lägga mig tidigt idag så jag orkar med morgondagen!!

Ha det bra:)

Pusshaaaj

Kommentarer
Postat av: Elin

Jaa vi måste handla på Onsdag, vi har ju typ bestämt oss för vilken mat vi ska ha så det borde gå ganska snabbt :)

Jag, Ida och Pontus åkte pulka igår, så jävla kul :) Man blir som ett litet barn igen!

Jag ringer dig ikväll

Puss <3

2009-12-29 @ 11:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0